اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۴۵۲۹

شانس خوب بادران برای صعود به لیگ برتر 

شانس خوب بادران برای صعود به لیگ برتر 
شاگردان محمد ربیعی با توجه به بازی‌های پیش‌رو در لیگ یک ، شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر برای خود تصور می‌کنند 
۱۲:۰۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 روز گذشته و از هفته سی و یکم لیگ یک فوتبال کشور ، تیم مس کرمان در ورزشگاه خانگی خود میزبان بادران تهران بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان محمد ربیعی با توجه به باخت خونه به خونه بابل این شانس را داشتند با برد مقابل مس، فاصله خود را با بالای جدول کم کنند اما با توجه به برد دو تیم نساجی و فجرسپاسی فاصله این تیم با رتبه دوم جدول به 5 امتیاز افزایش پیدا کرد . 


با بررسی بازی‌های باقی مانده بادران و جدال تیم‌های بالای جدول در هفته‌های پایانی لیگ با یکدیگر، می‌توان شانس خوبی برای شاگردان محمد ربیعی در نظر گرفت . این تیم در هفته سی و دوم مقابل صبای قم قرار می‌گیرد و می‌توان بردی ساده برای این تیم در نظر گرفت . بادران هفته سی وسوم مقابل نفت مسجدسلیمان ؛ صدرنشین حال حاضر مسابقات لیگ یک قرار می‌گیرد و در هفته آخر با تیم ماشین‌سازی که در آستانه سقوط به لیگ دو است مواجه می‌شود . 


با توجه به دو بازی حساس نساجی و نفت مسجدسلیمان و نساجی با فجرسپاسی شیراز در بالای جدول، بادرانی‌ها می‌توانند با برد در سه بازی آینده و عدم نتیجه‌گیری بقیه حریفان برای صعود به رتبه دوم و لیگ برتر امید داشته باشند و در این راه فقط خونه به خونه بابل شانس بیشتری از این تیم دارد .

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین